6 Nisan 2009 Pazartesi

Obama ve Erdoğan'dan ortak mesaj


Barrack Hussein Obama, Başbakanlıkta Recep Tayyip Erdoğan'ı ziyareti sonrasında ortak açıklamalar yaptı. Başbakan ve Obama açıklamalarında şunları dedi...
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ile ABD Başkanı Barack Obama arasındaki görüşme sona erdi.Başbakanlık Merkez Bina'daki görüşme yaklaşık 1 saat sürdü.İki lider ortak bir açıklama yaptılar.Başbakan Recep Tayyip ErdoğanYarın İstanbul'da gerçekleşecek gezi ile dolu dolu bir programı tamamlıyoruz... Aramızda stratejik ortaklığımızın içeriğini değerlendirdik. Bölgesel konuları depğerlendirdik. Afganistani Irak gibi... Bunun dışında enerji konularını da görüştük. NATO'daki son gelişmeleri de değelendirme imkanı bulduk... Ben kendilerinin ülkmeize gösterdikleri ilgi sevbebiyle teşekkür ediyorumBarrack Hussein ObamaÖncelikle bütün Türk hükümetine olağanüstü jkonukseverliği için teşekkür ediyorum... Sayın Başbakanı G 20'de tanıma fırsatı buldum ve tavrından etkilendim... Konuşmamda sürekli söylediğim gibi Türkiye stratejik ortak sadece terörde değil... Her iki ülkenin bölgenin ve tüm dünyanın refahını geliştirecek ilişkiler kuracağımızı düşünüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder